21. HRVATSKI CLASSIC MARATHON – 29.05.2016.
21. Hrvatski Classic Marthon održan je u nedjelju, 29.05.2016.. Start rallya bio je na Trgu A.Starčevića u Sv. Nedelji , a trasa rallya bila je predviđena vožnjom prema Zagrebu te nazad prema Zaprešiću, Mariji Gorici, Luci, Tuheljskim Toplicama, Velikom Trgovišću , Zaprešiću u ukupnoj duljini od 110 kilometara. Za rally se prijavilo 62 vozila – 58 automobila i 4 motora.
Program otvaranja rally-a na Trgu Ante Starčevića u Svetoj Nedelji vodio je gosp. Mladen Stubljar, vozači su odradili kratki sastanak (briefing) ispred startne rampe kako bi dierktora rally-a dobili zadnje važne upute te je napravljena zajednička fotografija svih vozača ispred same startne rampe. Nakon kratkog pozdravnog govora gradonačelnika Svete Nedelje gosp. Drage Prahina i predsjednice OTK Starih kotača gdje. Andree Weber uslijedio je start u 10:00 sati, startnu zastavicu prvom vozilu odmahao je gradonačelnik gosp. Drago Prahin,vozila su kretala po startnim brojevima sa jednom minutom razmaka.
Odmah nakon starta u Sv. Nedelji održani su i prvi ispiti spretnosti i točnosti jer se rally bodovao za Prvenstvo Sjeverne lige pod okriljem Zagrebačkog automobilističkog Saveza (ZAS) i Hrvatskog automobilističkog karting Saveza (HAKS).
Nakon odvoženih ispita sudionici su krenuli prema Zagrebu prateći putnu knjigu (road book) jer je rally organiziran tako da sudionici ne voze u koloni već indivudualno u režimu slobodnog prometa. U Zagrebu su sudionici prošli prvu prolaznu kontrolu kod zgrade Muzeja Mimara gdje je bila organizirana izložba vozila u trajanju od otprilike 1 sat. Sudionici su se i okrijepili uz sokove i kušanje vina. Oldtimeri su privukli mnoge znatiželjnike i turiste koji su s oduševljenjem razgledavali vozila.
Nastavak rally-a išao je dalje trasom Zagreb – Zaprešić – Marija Gorica gdje je u restoranu „Ladanjski raj“ bio ručak.
Nakon ručka su sudionici trebali odvoziti još jedan ispit točnosti – dionicu od 8,9 km od Marije Gorice do Luke trebali su preći za točno 18 minuta. Za sudionika s najbolje odvoženim ispitom točnosti bila je pripremljena posebna nagrada – ručni sat marke Casio.
Nakon odvoženog ispita vozilo se dalje prema Tuheljskim toplicama gdje su sudionici u restoranu „Noć i dan „ imali kratku pauzu uz fine štrukle i piće.
Iz Tuheljskih toplica sudionici rally-a su krenuli nazad u smjeru Zaprešića. Cilj rally-a bio je u restoranu „Trajbar-team“ gdje je bila organizirana svečana večera i podjela nagrada za osvojene rezultate kao i posebnih nagrada za pojedine sudionike. Također svaki sudionik je dobio zahvalnicu sa slikom vozila na startnoj rampi pri startu u Svetoj Nedelji. Dodijeljeni su pehari za postignute rezultate u slijedećim kategorijama:
Klasa A – vozila do 1945.g.
1. Drago Kuković – Dodge Roadster – god. proiz. 1924- OTK Vipavska dolina /Slovenija
2. Josip Vucković – Jaguar SS – god. proiz. 1938 – OTK Klakson
3. Miroslav Syz – Aero Roadster – god.proiz. 1931 – OTK Samobor
Klasa B – vozila od 1945. -1960.
1. Bruno Zuzzi – MG TF – god. proiz. 1954. – OTK Liburnija
2. Branislav Pazman – Volvo 444 – god. proiz. 1952. – OTK Samobor
3. Vlado Brkanić – Bentley S-1 – god.proiz. 1957. – OTK Zagreb
Klasa C – vozila od 1961. -1970.
1. Alan Balatinec – Alfa Romeo GT 1300 – god.proiz. 1968. – OTK Klakson
2. Arman Bogdanić – Alfa Romeo GT 1300 – god.proiz. 1970. – OTK Zadar
3. Damir Štimac- Chrysler 300- god.proiz. 1966 – OTK Stari kotači
Klasa D – vozila od 1971. do 1980.
1. Zdravko Draženović – Opel Kadett C – god.proiz. 1978. – OTK Stari kotači
2. Dominik Janeš- Fiat 132 – god. proiz. 1974 – OTK Stari kotači
3. Tomislav Žučko – Opel Kadett C – god. proiz. 1975 – OTK Stari kotači
Klasa E – vozila od 1981. Do 1986.
1. Vlatko Štefanić- Citroen Visa – god.proiz. 1982. – OTK Samobor
2. Romeo Šalković – Fiat 127 – god. proiz. 1983. – OTK Classic&Sport Krapinske Toplice
3. Tomislav Vrbanović – Talbot Matra – god. proiz. 1983. – OTK Stari kotači
Klasa T – terenska vozila do 1980.
1. Željko Kozlovec – Jeep Ford GPW- god. proiz. 1945. – OTK Stari kotači
Vozačice
1. Andrea Weber – Alfa Romeo Berlina –god. proiz. 1973. – OTK Stari kotači
2. Vesna Bučić – Zastava 750 – god. proiz. 1976. – OTK Liburnija
3. Sanja Belak Kovačević – Mercedes Benz 280 SE – god. proiz. 1975. – OTK Samobor
Motori
1. Krešimir Botić – Yamaha XT 500 – god. proiz. 1978. – OTK Zagreb
2. Veljko Vičević – BMW R 50/5 – god.proiz. 1970. – OTK Samobor
3. Zoran Štengl- VF 750C – god. proiz. 1984. – USV Samobor
Poredak klubova:
1. OTK Stari kotači
2. OTK Samobor
3. OTK Liburnija
4.
Sudjelovali su članovi iz 12 oldtimer klubova iz cijele Hrvatske i 3 oldtimer kluba iz Slovenije.
Najstarije vozilo bilo je Dodge Roadster iz 1924.god. vlasništvo gospode Kuković koji su došli iz Slovenije, a osim njih još su 4 predratna automobila odvozila cijelu trasu rally-a – Jaguar SS iz 1938.g., Aero Roadster iz 1931.g., Mercedes 170 V iz 1936.g. i Fiat 500 C iz 1937.g.. Sva vozila bez kvarova su uspješno završila rally.
Slike pogledajte u galeriji “21. HRVATSKI CLASSIC MARATHON – 29.05.2016. “
Kategorija: Susreti