21. HRVATSKI CLASSIC MARATHON – 29.05.2016.

21. Hrvatski Classic Marthon održan je u nedjelju, 29.05.2016.. Start rallya bio je  na Trgu A.Starčevića u Sv. Nedelji , a trasa rallya bila je predviđena vožnjom prema Zagrebu te nazad prema Zaprešiću, Mariji Gorici, Luci, Tuheljskim Toplicama, Velikom Trgovišću , Zaprešiću u ukupnoj duljini od 110 kilometara. Za rally se prijavilo 62 vozila – 58 automobila i 4 motora.

Program otvaranja rally-a na Trgu Ante Starčevića u Svetoj Nedelji vodio je gosp. Mladen Stubljar, vozači su odradili kratki sastanak (briefing) ispred startne rampe kako bi dierktora rally-a dobili zadnje važne upute te je napravljena zajednička fotografija svih vozača ispred same startne rampe.  Nakon kratkog pozdravnog govora gradonačelnika Svete Nedelje gosp. Drage Prahina i predsjednice OTK Starih kotača gdje. Andree Weber  uslijedio je start  u 10:00 sati, startnu zastavicu prvom vozilu odmahao je gradonačelnik gosp. Drago Prahin,vozila su kretala po startnim brojevima sa jednom minutom razmaka.

Odmah nakon starta u Sv. Nedelji održani su i prvi ispiti spretnosti i točnosti jer se rally bodovao za Prvenstvo Sjeverne lige pod okriljem Zagrebačkog automobilističkog Saveza (ZAS) i Hrvatskog  automobilističkog karting Saveza (HAKS).

Nakon odvoženih ispita sudionici su krenuli prema Zagrebu prateći putnu knjigu (road book) jer je rally organiziran tako da sudionici ne voze u koloni već indivudualno u režimu slobodnog prometa. U Zagrebu su sudionici prošli prvu prolaznu kontrolu kod zgrade Muzeja Mimara gdje je bila organizirana  izložba vozila u trajanju od otprilike 1 sat. Sudionici su se i okrijepili uz sokove i kušanje vina.  Oldtimeri su privukli mnoge znatiželjnike i turiste koji su s oduševljenjem razgledavali vozila.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Nastavak  rally-a išao je dalje trasom  Zagreb – Zaprešić – Marija Gorica gdje je u restoranu „Ladanjski raj“ bio ručak.

Nakon ručka su sudionici trebali  odvoziti još jedan ispit točnosti – dionicu od 8,9 km od Marije Gorice do Luke  trebali su preći za točno 18 minuta. Za sudionika s najbolje odvoženim  ispitom točnosti bila je pripremljena posebna nagrada – ručni sat marke Casio.

Nakon odvoženog ispita vozilo se  dalje prema Tuheljskim toplicama gdje su  sudionici u restoranu „Noć i dan „ imali kratku pauzu uz fine štrukle i piće.

Iz Tuheljskih toplica sudionici rally-a su  krenuli nazad u smjeru Zaprešića. Cilj rally-a bio je u restoranu „Trajbar-team“  gdje je bila organizirana svečana večera i podjela nagrada za osvojene rezultate kao i posebnih nagrada za pojedine sudionike. Također svaki sudionik je dobio zahvalnicu sa slikom vozila na startnoj rampi pri startu u Svetoj Nedelji. Dodijeljeni su  pehari za postignute rezultate u slijedećim kategorijama:

Klasa A – vozila do 1945.g.

1. Drago Kuković – Dodge Roadster – god. proiz. 1924- OTK Vipavska dolina /Slovenija

2. Josip Vucković – Jaguar SS – god. proiz. 1938 –  OTK Klakson

3. Miroslav Syz – Aero Roadster – god.proiz. 1931 –  OTK Samobor

Klasa B – vozila od 1945. -1960.

1. Bruno Zuzzi – MG TF – god. proiz. 1954. –  OTK Liburnija

2. Branislav Pazman – Volvo 444 – god. proiz. 1952. –  OTK Samobor

3. Vlado Brkanić – Bentley S-1 – god.proiz. 1957. –  OTK Zagreb

Klasa C – vozila od 1961. -1970.

1.  Alan Balatinec – Alfa Romeo GT 1300 – god.proiz. 1968. – OTK Klakson

2.    Arman Bogdanić – Alfa Romeo GT 1300 – god.proiz. 1970. – OTK Zadar

3.    Damir Štimac- Chrysler 300- god.proiz. 1966 –  OTK Stari kotači

Klasa D – vozila od 1971. do 1980.

1. Zdravko Draženović – Opel Kadett C – god.proiz. 1978. –  OTK Stari kotači

2. Dominik Janeš- Fiat 132 – god. proiz. 1974 –  OTK Stari kotači

3. Tomislav Žučko – Opel Kadett C – god. proiz. 1975 – OTK Stari kotači

Klasa E – vozila od 1981. Do 1986.

1. Vlatko Štefanić- Citroen Visa – god.proiz. 1982. – OTK Samobor

2. Romeo Šalković – Fiat 127 – god. proiz. 1983. – OTK Classic&Sport Krapinske Toplice

3. Tomislav Vrbanović – Talbot Matra – god. proiz. 1983. – OTK Stari kotači

Klasa T – terenska vozila do 1980.

1. Željko Kozlovec – Jeep Ford GPW- god. proiz. 1945. – OTK Stari kotači

Vozačice

1. Andrea Weber  – Alfa Romeo Berlina –god. proiz. 1973. –  OTK Stari kotači

2. Vesna Bučić – Zastava 750 – god. proiz. 1976. –  OTK Liburnija

3. Sanja Belak Kovačević – Mercedes Benz 280 SE – god. proiz. 1975. –  OTK Samobor

Motori

1. Krešimir Botić – Yamaha XT 500 – god. proiz. 1978. – OTK Zagreb

2. Veljko Vičević –  BMW R 50/5 – god.proiz. 1970. – OTK Samobor

3. Zoran Štengl- VF 750C – god. proiz. 1984. –  USV Samobor

Poredak klubova:

1. OTK Stari kotači

2. OTK Samobor

3. OTK Liburnija

4.

Sudjelovali su članovi iz 12 oldtimer klubova iz cijele Hrvatske i 3 oldtimer kluba iz Slovenije.

Najstarije vozilo bilo je Dodge Roadster iz 1924.god. vlasništvo gospode Kuković koji su došli iz Slovenije, a osim njih  još su 4  predratna automobila odvozila cijelu trasu rally-a – Jaguar SS iz 1938.g., Aero Roadster iz 1931.g., Mercedes 170 V iz 1936.g. i Fiat 500 C iz 1937.g.. Sva vozila bez kvarova su uspješno završila rally.

 

Slike pogledajte u galeriji “21. HRVATSKI CLASSIC MARATHON – 29.05.2016. “

Kategorija: